blog, blogeri, evenimente

blog, blogeri

"Daca va fi sa te infierbanti, infierbanta-te la soare. Daca va fi sa inseli, inseala-ti stomacul. Daca va fi sa plangi, plange de bucurie. Daca va fi sa minti, minte in privinta varstei tale. Daca va fi sa furi, fura o sarutare. Daca va fi sa pierzi, pierde-ti frica. Daca va fi sa simti foame, simte foame de iubire. Daca va fi sa doresti sa fii fericit, doreste-ti in fiecare zi...” Pablo Neruda.
From Imagini Blogger
From Imagini Blogger
Fantasy Fantasy Comments
Friends18.com Orkut MySpace Hi5 Scrap ImagesFriends18.com Picture Comments
C’est la fin de le commencement!

Create your personalized message here!

Etichete

A doua şansă (10) A n+1 campanie (1) a n+1 şansă (3) acces (5) acces-educaţie (39) acces-educaţie fizică şi sport (3) acces-educaţie-codul-bunelor-maniere (5) acces-educaţie-comentarii (9) acces-educaţie-globalitate (3) acces-educaţie-limbi-străine (3) acces-educaţie-online (4) acces-educaţie-online-comentarii (6) acces-educaţie-originalitate (2) acces-educaţie+sănătate (10) acces-informare (1) acces-informare-educaţie (4) acces-sănătate (1) acces-sănătate-educaţie (1) acces-timp şi spaţiu (2) acces+comentarii=educaţie (22) acces+educaţie (21) acces+informare=educaţie (61) acces+planeta albastră=educaţie (132) acces=educaţie (2) acţiuni-comunitate (1) an şcolar 2009-2010 (1) aniversari (1) blogger (2) burse (1) Campanie (3) carţi-biblioteca (4) cărţi- acces-educaţie (2) comemorari (2) conduită-rutieră (1) contact-grădiniţă (2) contact-şcoală (2) copy (1) decalog-cadre-didactice (1) decalog-elevi (1) din nou la şcoala şi grădiniţă (1) directori (1) diriginţi-clasele V-VIII (1) dor de ... (1) drepturile copiilor (1) educaţie (1) educaţie fizică şi sport-acces la educaţie (3) generalităţi (1) implicare (2) informare (1) interviuri neobisnuite (1) încadrare (1) începerea anului şcolar 2009-2010 (1) încredere=acces educaţie (1) întrebări şi răspunsuri (1) ÎNVĂŢĂTORI-CLASELE I-IV (1) lipire (1) lirică (2) lucruri-excepţionale (2) lucruri-noi (1) mesaje internet (1) mişcare=viaţă (8) modernitate=învăţare permanentă (1) motto-uri (2) onomastică (8) Opţionale (1) Orar-A doua şansă (5) organigramă internă (1) paste=copiere (1) păreri-blog (2) păreri-cunoştinţe-acces-educaţie (1) regrete_eterne (1) ROMÂNIA (1) rXunr (2) sediu (1) socio-educativ în atenţia părinţilor şi elevilor foşti şi actuali (1) sport (1) subcapitole din viaţă (1) şanse-educaţie (1) Şcoala cu clasele I-VIII nr. 162 (1) şcoală (1) tradiţii (1) vacanţă-aer liber-mişcare (1) viaţă sănătoasă (2)

Murphy: ...cand ai un necaz acesta nu vine singur...

"Poate că pentru lume ești doar o singură persoană, dar pentru o persoană ești întreaga lume" G. J. G. Marquez

Friends18.com Orkut MySpace Hi5 Scrap Images

Friends18.com Orkut MySpace Hi5 Scrap Images
Friends18.com Picture Comments


Viernes - Mensajes y Im�genes!

Acces educaţie=Acces informare

Poliţia Capitalei în parteneriat cu Şcoala cu clasele I-VIII nr. 162 recomandă:

http://www.politiacapitalei.ro

Cooperare, competiţie

Pentru cei care nu au aflat încă: (Echipa Informatoare se va implica şi în alte acţiuni decât informarea asupra actvităţilor cadrelor şcolăreşti şi a cadrelor didactice)

  1. Pe blog (sau, cum ne place nouă să-l numim, gazeta de perete a şcolii şi a grădiniţei), se încearcă o COOPERARE cu cei care din diverse motive nu cunosc limba română (şi dau diverse înţelesuri cuvintelor care în dicţionarul explicativ al limbii române au specificate clar înţelesuri potrivite)
  2. Pe blog (sau, cum ne place nouă să-l numim, gazeta de perete a şcolii şi a grădiniţei), se încearcă iniţierea unei COMPETIŢII de genul „cel mai bun să câştige”, o parte importantă a CAMPANIEI „A N+1 ŞANSĂ, NO COPY, NO PASTE”
  3. Pe blog (sau, cum ne place nouă să-l numim, gazeta de perete a şcolii şi a grădiniţei),se încearcă iniţierea unei PARTICIPĂRI ACTIVE de genul „Şi cuvântul tău contează!”, o parte importantă a CAMPANIEI „A N+1 ŞANSĂ, NO COPY, NO PASTE”
  4. Pe blog (sau, cum ne place nouă să-l numim, gazeta de perete a şcolii şi a grădiniţei),se încearcă iniţierea unei participări active de genul „Acţionează la nivel local!”, o parte importantă a CAMPANIEI „A N+1 ŞANSĂ, NO COPY, NO PASTE”
  5. Comunică,
  6. R.C., Echipa Informatoare ş.a.


Friends18.com Orkut MySpace Hi5 Scrap Images
Friends18.com Picture Comments

Pentru cei independenţi, (fără comentarii, NO COMMENTS, Pas de commentaires)

vineri, 25 martie 2011

Planeta albastra si reguli

Articol, din pacate fara autor. Cine si-l recunoaste ca fiind al sau este rugat sa ne trimita pe adresa redactiei blogului detalii.

De la codul bunelor maniere la protocol

Cand un continent se unifica din punct de vedere politic si economic,este logic ca si obiceiurile, moravurile si cunostintele sale vor tinde sa fuzioneze. Mijloacele de comunicare si mai cu seama posturile de televiziune au avut si continua sa aiba o mare contributie la apropierea popoarelor unele de altele, la egalizarea structurilor sociale si a modurilor de comportare. Calatoriile, turismul, schimburile comerciale contribuie, de semenea, la un amestec al obiceiurilor, astfel ca, destul de curand, nu vom mai putea recunoaste locul lor de origine. Lumea comuna absoarbe si adopta cu rapiditate noile norme de viata si de comportament.
Oare aceasta omogenizare nu ne va priva de radacinile si de autenticitatea noastra,impunand o anumita nivelare nedorita? N-as vrea ca aceasta intrebare sa fie considerata inutila, de vreme ce teoriile sociologului canadian H.M. McLuhan privitoare la satul global au cunoscut nu numai sustinerea din partea unora, ci si dezacordul altora.



Angel - Comments and Graphics!


Eticheta nu e o parere

Complexul de norme, reguli, sfaturi si recomandari aflate la baza unui cod al bunelor maniere isi afla incununarea intr-o eticheta care guverneaza desfasurarea intalnirilor si reuniunilor interne si internationale. Protocolul este o adevarata arena de lupta pentru toti cei insarcinati cu respectarea relatiilor in cadrul statului sau intre un stat si altul.
Sa ne gandim, spre exemplu, la dificila problema a dispunerii locurilor participantilor la o ceremonie. Este cu mult mai complicata decat aranjarea unor prieteni in jurul unei mese! Personalitatea cea mai importanta trebuie sa ocupe locul de onoare. Dar daca sunt prezente mai multe asemenea personalitati, cum se procedeaza? Si cum sa-i plasezi pe ceilalti invitati? Conform carei ordini de excelenta? In scara “marimilor” nu conteaza, de fapt, numai apartenenta la un stat mai puternic, ci si varsta reprezentantilor sai,ca si gradul lor de autoritate. Se poate intampla sa se acorde prioritate sau consideratie mai mare sefului unei natiuni mai putin importante, daca acesta este unicul cu functia cea mai inalta, decat unui ministru al unei mari puteri mondiale.
Nu demult, intr-un reportaj TV de la Bruxelles despre intalnirea celor mai importanti membri ai Comunitatii Europene, camera de luat vederi a zabovit pe cartonasele cu numele fiecarui participant, pe care maestrii de ceremonii le plasasera direct pe jos-evident, dupa importanta fiecaruia-pentru fotografia rituala.
FOTOGRAFIILE. Odinioara,cand obiectivele urmau sa imortalizeze doi sefi de stat, fiecare cu consoarta sa, barbatii erau asezati unul langa altul, in centru; astazi se poate observa o mica schimbare, de altfel un gest curtenitor, doamnele ocupand pozitiile centrale, iar sotii lor pe cele laterale.

LA MASA. Conform responsabililor cu protocolul, numarul domnilor trebuie sa fie egal cu cel al doamnelor. Multe reprezentante ale marii burghezii, ale lumii diplomatice, ale vietii culturale se vad constranse uneori, in numele unui cod patriotic al bunelor maniere,sa suplineasca lipsa altor doamne. Sa stai la o masa cu un meniu nu prea apetisant, alaturi de comeseni adesea necunoscuti, care vorbesc o limba ininteligibila, poate deveni o adevarata corvoada!

INTAMPINAREA OASPETILOR. Foarte plicticoase sunt si regulile de protocol mai “marunt”, cum ar fi cele privitoare la sosirea personalitatilor la locul unei reuniuni. Deplasarea automobilelor este monitorizata, prin telefon sau radio, pe tot parcursul, care, de altfel, este stabilit dinainte.

“Cu ocazia vizitei in Italia a imamului iranian, care a avut loc la inceputul anului 1999, eticheta avea datoria sa previna un posibil incident, cauzat de convingerile religioase ale oaspetelui. Din fericire, cineva si-a dat seama la timp ca imamul si insotitorii sai nu beau vin conform unei interdictii a religiei islamice. Prin urmare, de pe masa de la Quirinale, din consideratie fata de oaspeti si din respect fata de codul bunelor maniere, au disparut de indata sticlele si carafele cu alesele noastre vinuri. Mai intransigenta s-a dovedit a fi insa Franta, ceremonialul prevazand o masa de gala in minus.”

Daca alaturi de oaspetele de onoare se afla consoarta sa ori daca oaspetele respectiv este o femeie, se va pregati un buchet de flori care ii va fi oferit la sosire, buchet pe care doamna il va inmana apoi unuia dintre insotitori, intrucat ea va trebui sa aiba mainile libere pentru a-si saluta gazdele si a-i mangaia pe copii.
Tot in legatura cu florile, am remarcat ca in multe tari africane se ofera oaspetilor mari ghirlande de flori. Chiar si papa a acceptat cu placere acest cordial omagiu si a apreciat manifestarile de bucurie, cantecele si dansurile care fara a fi prevazute de protocol, s-au desfasurat in timpul austerei ceremonii religioase pe care a condus-o, demonstrand astfel un adanc respect fata de traditiile si obiceiurile populatiilor respective.



Angel - Comments and Graphics!



D.C. și E.I. vă invită să comentați și să vă alăturați astfel celor care cuvântă nu fără folos!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Regulament participare

Şcoala şi gradiniţa relansa Campania "A N+1 ŞANSĂ NO COPY, NO PASTE" sau "Învăţarea continuă-teorie şi practică la şcoală, grădiniţă şi în societate" în anul şcolar 2009-2010.
Tot aceeaşi şcoală şi grădiniţă lansa Campania "A N+1 ŞANSĂ CTRL+V", sau "Învăţarea fără frontiere prin lipirea cunoştinţelor - teorie şi practică la şcoală, grădiniţă şi societate" în anul şcolar 2010-2011.
Tot aceeaşi şcoală şi grădiniţă lansa Campania "A N+1 ŞANSĂ PENTRU O ZI, UN SEMESTRU, UN AN, TOATĂ VIAŢA", sau "Învăţămîntul ideal versus învăţământul clasic" în anul şcolar 2011-2012.

Pentru a fi membru trebuie să îndeplineşti cumulativ următoarele condiţii
1. să fi absolvent, cursant, elev, părinte, cadru didactic, cadru auxiliar, nedidactic - şcoală, grădiniţă nr. 162
2. să fii original/ă în exprimare în limitele bunului simţ (impus de şcoală şi/sau grădiniţă)
3. să postezi cel puţin un comentariu şi/sau să-ţi exprimi părerea scris cu ajutorul e-urilor, verbal prin comunicare directă cu profesorii, respectiv, persoana de contact Diana C.
4. să participi prin implicare directă la oricare dintre acţiunile propuse pe blog şi/sau să demonstrezi cu poze implicarea în activităţi cu caracter şcolar.
5. să dovedeşti măcar o dată în viaţă utilitatea lipirii unor cunoştinţe la cunoştinţele proprii care să te fi ajutat să fi ceva sau să fi cineva, să fi original, cu alte cuvinte să fi OM.

Membrii cu caracter dovedit la Campania lansată şi relansată în anul şcolar 2009-2010 au avut ca rezultate directe şi conexe:
1. selecţionarea în vederea publicării unei reviste a şcolii şi grădiniţei
2.constituirea "primei şi niciodată nu ultimei şanse" în demonstrarea originlităţii, particularităţilor instituţiilor publice şcoala şi grădiniţa 162

Membrii cu caracter dovedit la Campania lansată în anul şcolar 2010-2011 îşi dovedesc utilitatea prin participare astfel:
- ştiu despre ce vorbesc prin lipirea cunoştinţelor între ele ca şi legăturile de sânge: ele nu se pierd, nu se înstrăinează de tine şi se recunosc şi mai ales în situaţii de criză.
- ştiu să-şi adapteze cunoştinţele la nou şi la vechi pentru a înţelege, cunoaşte, a şti că în lume nu eşti singur şi respecţi şi te respecţi prin valoarea cunoştinţelor tale
- constituirea unei N+1 şanse de a fi egal în atitudine, cunoştinţe, respect, reuşită la orice judecată a sinelui în faţa celorlalţi membrii ai Campaniei sau a ta însăţi/însuţi

Membrii cu caracter dovedit la Campania lansată în anul şcolar 2011-2012 îşi dovedesc utilitatea prin participare astfel:
1. sunt cuminţi, aşezaţi şi cu bun-simţ când vorbesc despre cu şi cadrele didactice, didactice-auxiliare, nedidactice şi/sau persoanele care participă la viaţa şcolii
2. sunt capabili de a-şi demonstra caracterul unic, irepetabil prin acţiuni ce le pun în valoare calităţile şi îi ajută să-şi înţeleagă defectele
3. defectele devin calităţile celorlalţi şi calităţile devin defectele celorlalţi
4. sunt integralişti în fiecare semestru sau îşi îmbunăţăţesc stilul pentru a deveni integralişti
5. sunt membrii ai comunităţii sau ai comisiilor comunităţii sau ai organigramei externe şi interne care susţin promovarea şi acceptarea campaniei A N+1 ŞANSĂ NO COPY, NO PASTE
6. cunosc ce înseamnă copy ce înseamnă paste şi încearcă înlocuirea celor două cuvinte cu semnificaţia românească de copiere şi alipire, astfel încât să se păstreze tradiţiile copierii prin alipire doar şi numai a cunoştinţelor nu şi a prietenilor sau prieteniilor



Neparticiparea la Campanie atrage după sine desfiinţarea ei şi 0 şanse de a dovedi utilitatea grupului de taste "Ctrl+V".

Vă mulţumim că aţi avut răbdare chiar şi doar să citiţi regulamentul de participare.

Programul "A doua şansă"

Despre programul
"A doua şansă"
Detalii importante
Se pot obţine
A. cu ajutorul acestui link
savethechildren.net/romania/.../a_doua_sansa.pdf
B. contactând şcoala noastră, la instituţia noastră derulându-se un astfel de program

Friends18.com Orkut MySpace Hi5 Scrap Images

Anul 2010-Anul biodiversităţii

Reguli fără frontiere
Respectarea naturii este ca şi respectul de sine şi/sau respectul faţă de ceilalţi o regulă fără frontiere.
Regula anului 2010 este încurajarea respectului prin promovarea biodiversităţii ca sursă esenţială a existenţei umane.

Campania "A N+1 ŞANSĂ, NO COPY, NO PASTE" susţine necesitatea respectării şi integrării biodiversităţii ca patrimoniu al intregii umanităţii şi nu a fiecărei naţiuni în parte.

Vă mai amintiţi...

Despre noi şi mândria noastră de locuitori giuleşteni cu ora, ziua şi/sau permanenţi


Friends18.com Orkut MySpace Hi5 Scrap Images

Bun venit pe blogul şcolii cu clasele I-VIII nr. 162!

NU vrem să puneţi comentarii, dar recomandăm acest lucru spre binele dumneavoastră.
DE CE
1. Facilitează comunicarea dintre dumneavoastră şi instituţiile publice, şcoala şi grădiniţa
2. Răspunde nevoii de integrare în "spaţiul electronic" de tipul învăţare permanentă prin mijloace moderne de comunicare
3. S-a menţionat cumva şi termenul de gratuitate a "spaţiului electronic de tipul blog"?
4. Alte motive (spaţiu restrâns, fiind un mesaj de bun-venit)

În speranţa că vom avea cât mai multe comentarii (le acceptăm doar pe cele corect scrise şi care nu conţin cuvinte care aduc prejudiciu imaginii şcolii), vă mulţumim pentru timpul acordat fie şi destinat doar citirii acestui mesaj
.

Şcoala şi gradiniţa îşi propune şi prin intermediul BLOGULUI, iniţierea şi promovarea unei campanii susţinute de tipul "A N+1 ŞANSĂ NO COPY, NO PASTE" sau "Învăţarea continuă-teorie şi practică la şcoală, grădiniţă şi în societate".


Blogul se construieşte şi se actualizează zilnic.
El cuprinde informaţii legate de şcoală şi grădiniţă ca o comunitate distinctă în cadrul comunităţii locale şi a comunităţii externe cu care instituţia noastră se află în contact direct şi indirect .
El poate fi accesat de oricine, aparţinând comunităţilor menţionate anterior.
El a fost conceput ca o modalitate de iniţiere, consolidare, perfecţionare şi popularizare a tehnicilor noi şi moderne de comunicare în special în rândul celor ce urmează cursurile la şcoala noastră.

În septembrie 2006 şcoala a fuzionat cu Grădiniţa nr. 186.
În urma acestei fuziuni formele de învăţământ urmate în cadrul unitaţii noastre sunt:
-Învăţământ preşcolar
-Învăţământ primar
-Învăţământ gimnazial
-Învăţământ de tip A doua şansă

Persoana care se ocupă cu crearea şi popularizarea blogului (Diana Chelmuş) îşi cere scuze pentru micile greşeli apărute la postările efectuate până acum.


Blogul are un caracter informativ şi de jurnal al unei zile clasice de lucru la sediul unităţilor aparţinând de Şcoala cu clasele I-VIII nr. 162.
Sunt incluse şi soluţii de criză, dar fără participarea şi implicarea celor direct interesaţi, fie şi doar prin adăugarea de comentarii, blogul şcoala 162 nu va mai putea fi considerat un mijloc de comunicare.


Comentarii

Comentariile se pot adauga astfel:
Pasul 1. se apasă pe cuvântul "comentarii" situat, în cazul acestui blog în casuţa albă de la finalul fiecărei postări.
Apare căsuţa Trimiteţi comentariul
Pasul 2. se scrie textul comentariului în interiorul căsuţei albe în cazul acestui blog.
Pasul 3. Se verifică corectitudinea comentariului prin apăsarea butonului "previzualizaţi"
Pasul 4. Se apasă pe butonul corespunzător pentru renunţarea la postare, X, situat în partea dreaptă sus a ferestrei
sau
Pasul 4. Se apasă pe butonul corespunzător "Postaţi un comentariu"


Comentariile sunt utile:
1.pentru a asigura comunicarea prin mijloace moderne între diferitele structuri ce alcătuiesc organigrama internă şi externă a instituţiilor noastre
2. pentru a asigura comunicarea prin mijloace moderne între diferitele comunităţi ce intră în contact direct sau/şi indirect cu instituţiile noastre (numiţi în continuare "beneficiarii blogului")
3. pentru a fi modificat şi personalizat blogul în funcţie de preferinţele majorităţii beneficiarilor prin exprimarea fără discriminare a părerilor de bine sau de rău relativ la aspectul scris sau grafic al blogului.


Şcoala cu clasele I-VIII nr. 162 şi Grădiniţa nr.162 (fostă 186)

"Să te schimbi şi să te schimbi în bine sunt două lucruri diferite." (Proverb german)
"Instruirea minţii este la fel de necesară ca hrana pentru corp." Marcus Tullius Cicero
"Chiar şi cea mai înţeleaptă minte mai are ceva de învăţat." George Santayana
"Mens sana in corpore sano (Juvenal) - Minte sănătoasă în corp sănătos. "(mişcare=viaţă)
"Este capabil cel care are încredere că este capabil" (Buddha)
"Avantajele e-urilor"
"Necesitatea trecerii la utilizarea eficientă a "e-urilor" din viaţa cotidiană reprezintă o provocare întrun mediu dinamic şi eficient ca secretariatul unei şcolii.
Menţinând traiectoria ascendentă a şcolii şi grădiniţei prin amenajare şi/sau participare la viaţa activă (spre exemplu, practicarea cu succes a sporturilor preferate de elevii şcolii în principal), secretariatul nu a rămas mai prejos.
Concluzii:
Simplitate în utilizarea e-urilor (e-ul reprezentând unitatea externalizării informaţiei prin mail, messenger, g-mail, blog, etc.)
Simplitate în comunicare
Un proces continuu de cunoaştere şi îndeplinire a aşteptărilor celor implicaţi direct şi/sau indirect în procesul de învăţământ
Şi altele
Comentariile dumneavoastră asupra activităţii noastre chiar şi/sau cea de la secretariat prin utilizarea unuia dintre e-urile subliniate ne ajută să optimizăm serviciul pe care îl oferim (prin serviciu se înţelege procesul de învăţământ, respectiv mijloace de contactare a reprezentanţilor organigramei interne)
Vă rugăm să apelaţi cu toată încrederea şi la mijloacele moderne pentru a putea răspunde la întrebarea:
Ce am putea face pentru a fi siguri că aşteptările dumneavoastră vor fi satisfăcute în viitorul cel mai apropiat cu putinţă" (Diana C.)

Despre prietenie fără frontiere

Ştiaţi că sau aţi aflat că....
Mihai Eminescu a fost prieten bun cu Ion Creangă şi/sau invers... Ion Creangă a fost prieten cu Mihai Eminescu.
Priviţi în jur ...
De câte astfel de prietenii celebre vă aduceţi aminte şi de ce...
Care credeţi că au fost motivele pentru care prietenia unor OAMENI ca Mihai Eminescu şi Ion Creangă n-a avut frontiere rămânând în cărţi ca o poveste...

Faceți căutări pe acest blog

Bibliografie literară clasele I-IV

  • "Amintiri din copilărie" - Ion Creangă
  • "Balade vesele şi triste"- George Topârceanu
  • "Din lumea celor care nu cuvântă" - Emil Gârleanu
  • "Fram, ursul polar" - Cezar Petrescu
  • "Neghiniţă" - Barbu Ştefănescu Delavrancea

Bibliografie literară- clasele V-VIII

  • "Amintiri din copilărie"-Ion Creangă
  • "La vulturi!"- Gala Galaction
  • "Mara"- Ioan Slavici
  • "Momente şi schiţe"- I.L.Caragiale
  • "Poezii"- Mihai Eminescu

Bibliografie "Educaţie pentru sănătate" (V-VIII)-profesor coordonator opţional Birnberg Carmen

  • "Manual de educaţie pentru sănătate"- Shapiro Susan, Flaharty-Zonis C.
  • "Noţiuni fundamentale de igienă"-vol.I- Poll N., Şerban Adriana
  • "Sănătatea mediului ambiant "- Vlaicu Brigitha

Bibliografie "Matematică distractivă"
-profesori coordonatori
Vlăduţu Camelia şi Sicu Carmen

  • "Construcţii cu rigla şi compasul"-Ioan Dăncilă
  • "Matematică distractivă"-Ioan Dăncilă
  • "Matematică şi perspicacitate"-Gheorghe Radu, Aurel Badea, Maria Radu, Constanţa Badea
  • "Paleoaritmetică şi alte probleme de logică"-Dan Lăzărescu, clasele V-VIII
Powered By Blogger

Chiar v-aţi dori implicarea în diferite proiecte?

Statistica online a doamnelor, domnilor, domnisorilor si domnisoarelor care viziteaza blogul nostru

Vă place acest blog?

Care ar fi metoda cea mai potrivită pentru a mări numărul de cititori în rândul elevilor şi preşcolarilor din unitatea noastră?

Cum v-aţi implica ca părinţi în formarea,menţinerea şi continuarea colaborării instituţie publică cu profil învăţământ şi familie?

Credeţi că ar fi utilă o statistică reală referitoare la apartenenţa la diverse religii pe categorii de vărstă la şcoala noastră?

Ce ar reprezenta pentru dumneavoastră (elevii claselor gimnaziale şi/sau primare) purtarea unei uniforme ?

Din ce motive aţi alege şi sportul ca mod plăcut şi util de a vă petrece timpul liber?

Aţi alege ca profesorul anului pe cineva de la şcoala cu clasele I-VIII nr. 162