Subiect: 25.11-10 "de ce?"
1) De ce barbatul trebuie sa mearga, alaturi de femeie, pe partea exterioara a drumului?
Originile acestui obicei de buna purtare, dar si de precautie, nu au o incadrare foarte precisa in istorie, dar fac referire la prevenirea expunerii damei in fata eventualelor pericole ce ar putea veni dinspre exteriorul drumului. Unii considera ca astfel, daca un vehicul ar trece in viteza pe drum, foarte aproape de trotuar, barbatul si nu femeia ar fi cel stropit de eventualele balti si noroaie. De asemenea, din acea pozitie, barbatului i-ar fi mai usor sa isi apere compania feminina, trimitand-o mai lesne la adapost si, inca o data, ferind-o de expunerea in calea primejdiei.
2) De ce dau barbatii "noroc" cu mana dreapta atunci cand se intalnesc?
Trebuie mentionat ca in trecut, gestul de a da mana diferea un pic de forma sa de astazi. Barbatii isi prindeau reciproc bratele drepte din zona antebratelor, pentru a pipai atat palma cat si maneca, cautand existenta unei eventuale arme. Sigur ca aceasta putea fi ascunsa in mana stanga, dar cum cei mai multi oameni sunt dreptaci, se considera ca nimeni nu ar risca sa foloseasca mana stanga pentru a injunghia pe cineva. Stangacii erau priviti cu ochi rai, deoarece te puteau injunghia in timp ce iti strangeau mana. Mai mult, in diverse societati medievale, inainte de aparitia hartiei igienice, exista obiceiul ca oamenii sa isi foloseasca mana stanga pentru a se curata la dos. De aceea, aceasta era considerata murdara si, in consecinta, niciodata intrebuintata pentru salut.
3) De ce ridica barbatii palaria atunci cand saluta?
Descoperirea capului denota in sine un gest de smerenie si respect, infatisandu-l pe omul dinainte asa cum este el, la statura cu care a fost inzestrat. Totusi, manifestarea pare sa aiba radacini foarte clare in trecutul nu foarte indepartat al civilizatiei umane, reiterand obiceiul de ridicare a coifului prin care cavalerii, la sfarsitul unui turnir, isi descopereau chipul, spre a fi recunoscuti si adulati de public.
4) De ce barbatul intra primul in restaurant?
Este unul dintre putinele locuri unde "lipsa de politete" este o virtute. Explicatia este simpla. De regula, cand se deschide usa restaurantului, oamenii din local isi vor indrepta privirile spre intrare. Barbatul intra primul, tocmai pentru a feri femeia care il insoteste, de privirile indiscrete. La masa, gentlemanul ii va oferi damei scaunul cu spatele spre sala. Astfel, va putea manca linistita, nederanjata fiind de privirile curiosilor.
5) De ce spunem "Noroc" sau "Sanatate" atunci cand cineva stranuta?
Prezenta acestui gest este discutabila in "topul" de fata, deoarece, conform normelor de buna purtare, daca cineva stranuta in imediata noastra vecinatate, comportamentul corect este ignorarea momentului si evitarea oricarei remarci, ca si cum nimic nu s-ar fi intamplat. Totusi, in acceptiunea generala, este consideat un gest de buna credinta sa faci aceasta "urare" persoanei ce da semene de guturai. Originile? Oarecum multiple. In anul 77 d.Hr., oamenii credeau ca stranutul cauzeaza pierderea sufletului sau incetarea batailor inimii, asa ca "Fii binecuvantat!" ("Noroc, sanatate" la romani) era folosita ca o formula menita sa previna aceste nenorociri. In plus, in vremurile de demult, medicina era rudimentara si facuta dupa ureche, oamenii mureau adesea din simple gripe sau raceli si o astfel de urare avea o insemnatate mult mai mare decat astazi, fiind inzestrata, in constiinta oamenilor, cu puteri oarecum vindecatoare.
6) De ce barbatii le ofera flori femeilor?
Explicatia este mai degraba respingatoare, dar se pare ca acest obicei este originar din Evul Mediu. Atunci, igiena corporala era neglijata pentru ca baia era considerata ceva murdar (crestinii disociindu-se de bunele obiceiuri ale romanilor), fiind un eveniment care se intampla aproximativ o data pe an, iar florile aveau menirea de a indeparta izurile neplacute ale doamnelor. Avem de a face, aici, mai mult cu o forma de politete interesata, barbatii facandu-si, mai degraba, lor insisi un serviciu, prin oferirea de flori parfumate femeilor cu mirosuri... tari.
7) De ce nu trebuie sa ne descaltam atunci cand mergem in vizita si de ce trebuie sa le cerem oaspetilor nostri acest lucru?
Precum in cazul oferirii de flori, si evitarea descaltarii provine tot din Evul Mediu si este un obicei care tine tot de cauza indepartarii eventualelor mirosuri neplacute care ar putea emana din picioarele goale. In plus, invitatul poate avea parte de un accident nefericit, cum ar fi o soseta rupta si degete la vedere, o situtie jenanta pentru toti cei prezenti.
8) De ce barbatul trebuie sa intre primul in taxi?
Poate parea o pornire paranoida, dar raspunsul este: de teama ca nu cumva taximetristul sa porneasca in tromba cu domnita! Perspectiva nu este foarte hilara nici astazi, avand premise plauzibile, insa aceasta precautie isi gaseste o justificare solida in vremurile medievale ale curtezanelor si amorezilor de tip Cassanova. Nu de putine ori, acesti amanti perfecti s-au substituit rolului de birjari ai unor calesti sau trasuri, pentru a le fura aristocratilor, chiar de sub nas, pretuitele "achizitii" feminine. Ca sa evite asemenea
surprize neplacute, domnii s-au gandit sa isi dea lor insisi intaietatea la "imbarcari", tendinta pastrata pana in zilele noastre.
9) De ce punem mana la gura atunci cand cascam?
In afara faptului ca multa lume nu mai are acest bun obicei si ca explicatia sa evidenta este neexpunerea interiorului cavitatii bucale spre vazul tuturor, aceasta grija de a ne acoperi gura atunci cand cascam are la baze o superstitie destul de veche. Ca si in cazul stranutului, si in cel al cascatului oamenii de odinioara vedeau pericolul eliberarii sufletului din corpul uman sau patrunderea necuratului in acesta. De aceea, printr-o metoda pe cat de simpla, pe atat de eficienta, astuparea gurii cu mana inlatura eficient aceste ingrijorari.
10) De ce era un mare sacrilegiu ca glezna unei femei sa fie vazuta de un barbat, altul decat sotul sau?
La sfarsitul secolului al XIX-lea, in anumite tari din Europa, se nasteau chiar dueluri pe viata si pe moarte pentru un astfel de eveniment, care astazi pare de-a dreptul ridicol. Cu atat mai caraghioasa pare situatia, cu cat decolteul generos al femeilor, nu doar "avea voie", dar era musai sa fie arborat fara nicio grija, in toata plenitudinea lui, in vazul lumii... de dragul expunerii bijuteriilor. Piciorul, in schimb, era acoperit intotdeauna cu ciorap, fiind considerat, pe atunci, un fel de organ intim al femeilor, motiv suficient ca surprinderea sa cu privirile sa nasca tragedii.
Secretul unui comportament agreabil si civilizat in societate se poate obtine prin decantarea bunelor obiceiuri filtrate si adaptate de la o generatie la alta. Familia, scoala, anturajul au un rol capital in formarea unei existente normale a oricarui individ. Un adevar cunoscut, dar neasimilat suficient, spune ca drumul libertatii trece prin cultura.
D.C. și E.I. vă invită să comentați și să vă alăturați astfel celor care cuvântă nu fără folos!
School and kindergarten number 162!
L'école et jardin d'enfants nombre 162!
blog, blogeri, evenimente
blog, blogeri
"Daca va fi sa te infierbanti, infierbanta-te la soare. Daca va fi sa inseli, inseala-ti stomacul. Daca va fi sa plangi, plange de bucurie. Daca va fi sa minti, minte in privinta varstei tale. Daca va fi sa furi, fura o sarutare. Daca va fi sa pierzi, pierde-ti frica. Daca va fi sa simti foame, simte foame de iubire. Daca va fi sa doresti sa fii fericit, doreste-ti in fiecare zi...” Pablo Neruda.
Fantasy Comments

Friends18.com Picture Comments
C’est la fin de le commencement!
![]() |
| From Imagini Blogger |
![]() |
| From Imagini Blogger |
Fantasy Comments

Friends18.com Picture Comments
C’est la fin de le commencement!Etichete
A doua şansă
(10)
A n+1 campanie
(1)
a n+1 şansă
(3)
acces
(5)
acces-educaţie
(39)
acces-educaţie fizică şi sport
(3)
acces-educaţie-codul-bunelor-maniere
(5)
acces-educaţie-comentarii
(9)
acces-educaţie-globalitate
(3)
acces-educaţie-limbi-străine
(3)
acces-educaţie-online
(4)
acces-educaţie-online-comentarii
(6)
acces-educaţie-originalitate
(2)
acces-educaţie+sănătate
(10)
acces-informare
(1)
acces-informare-educaţie
(4)
acces-sănătate
(1)
acces-sănătate-educaţie
(1)
acces-timp şi spaţiu
(2)
acces+comentarii=educaţie
(22)
acces+educaţie
(21)
acces+informare=educaţie
(61)
acces+planeta albastră=educaţie
(132)
acces=educaţie
(2)
acţiuni-comunitate
(1)
an şcolar 2009-2010
(1)
aniversari
(1)
blogger
(2)
burse
(1)
Campanie
(3)
carţi-biblioteca
(4)
cărţi- acces-educaţie
(2)
comemorari
(2)
conduită-rutieră
(1)
contact-grădiniţă
(2)
contact-şcoală
(2)
copy
(1)
decalog-cadre-didactice
(1)
decalog-elevi
(1)
din nou la şcoala şi grădiniţă
(1)
directori
(1)
diriginţi-clasele V-VIII
(1)
dor de ...
(1)
drepturile copiilor
(1)
educaţie
(1)
educaţie fizică şi sport-acces la educaţie
(3)
generalităţi
(1)
implicare
(2)
informare
(1)
interviuri neobisnuite
(1)
încadrare
(1)
începerea anului şcolar 2009-2010
(1)
încredere=acces educaţie
(1)
întrebări şi răspunsuri
(1)
ÎNVĂŢĂTORI-CLASELE I-IV
(1)
lipire
(1)
lirică
(2)
lucruri-excepţionale
(2)
lucruri-noi
(1)
mesaje internet
(1)
mişcare=viaţă
(8)
modernitate=învăţare permanentă
(1)
motto-uri
(2)
onomastică
(8)
Opţionale
(1)
Orar-A doua şansă
(5)
organigramă internă
(1)
paste=copiere
(1)
păreri-blog
(2)
păreri-cunoştinţe-acces-educaţie
(1)
regrete_eterne
(1)
ROMÂNIA
(1)
rXunr
(2)
sediu
(1)
socio-educativ în atenţia părinţilor şi elevilor foşti şi actuali
(1)
sport
(1)
subcapitole din viaţă
(1)
şanse-educaţie
(1)
Şcoala cu clasele I-VIII nr. 162
(1)
şcoală
(1)
tradiţii
(1)
vacanţă-aer liber-mişcare
(1)
viaţă sănătoasă
(2)
Murphy: ...cand ai un necaz acesta nu vine singur...
"Poate că pentru lume ești doar o singură persoană, dar pentru o persoană ești întreaga lume" G. J. G. Marquez


Friends18.com Picture Comments

Viernes - Mensajes y Im�genes!


Friends18.com Picture Comments

Viernes - Mensajes y Im�genes!
Acces educaţie=Acces informare
Poliţia Capitalei în parteneriat cu Şcoala cu clasele I-VIII nr. 162 recomandă:
http://www.politiacapitalei.ro
http://www.politiacapitalei.ro
Cooperare, competiţie
Pentru cei care nu au aflat încă: (Echipa Informatoare se va implica şi în alte acţiuni decât informarea asupra actvităţilor cadrelor şcolăreşti şi a cadrelor didactice)
- Pe blog (sau, cum ne place nouă să-l numim, gazeta de perete a şcolii şi a grădiniţei), se încearcă o COOPERARE cu cei care din diverse motive nu cunosc limba română (şi dau diverse înţelesuri cuvintelor care în dicţionarul explicativ al limbii române au specificate clar înţelesuri potrivite)
- Pe blog (sau, cum ne place nouă să-l numim, gazeta de perete a şcolii şi a grădiniţei), se încearcă iniţierea unei COMPETIŢII de genul „cel mai bun să câştige”, o parte importantă a CAMPANIEI „A N+1 ŞANSĂ, NO COPY, NO PASTE”
- Pe blog (sau, cum ne place nouă să-l numim, gazeta de perete a şcolii şi a grădiniţei),se încearcă iniţierea unei PARTICIPĂRI ACTIVE de genul „Şi cuvântul tău contează!”, o parte importantă a CAMPANIEI „A N+1 ŞANSĂ, NO COPY, NO PASTE”
- Pe blog (sau, cum ne place nouă să-l numim, gazeta de perete a şcolii şi a grădiniţei),se încearcă iniţierea unei participări active de genul „Acţionează la nivel local!”, o parte importantă a CAMPANIEI „A N+1 ŞANSĂ, NO COPY, NO PASTE”
- Comunică,
- R.C., Echipa Informatoare ş.a.

Friends18.com Picture Comments
Pentru cei independenţi, (fără comentarii, NO COMMENTS, Pas de commentaires)
duminică, 27 noiembrie 2011
Subiect din pacate fara autor dar care cred ca merita vazut din reteaua locala
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Regulament participare
Şcoala şi gradiniţa relansa Campania "A N+1 ŞANSĂ NO COPY, NO PASTE" sau "Învăţarea continuă-teorie şi practică la şcoală, grădiniţă şi în societate" în anul şcolar 2009-2010.
Tot aceeaşi şcoală şi grădiniţă lansa Campania "A N+1 ŞANSĂ CTRL+V", sau "Învăţarea fără frontiere prin lipirea cunoştinţelor - teorie şi practică la şcoală, grădiniţă şi societate" în anul şcolar 2010-2011.
Tot aceeaşi şcoală şi grădiniţă lansa Campania "A N+1 ŞANSĂ PENTRU O ZI, UN SEMESTRU, UN AN, TOATĂ VIAŢA", sau "Învăţămîntul ideal versus învăţământul clasic" în anul şcolar 2011-2012.
Pentru a fi membru trebuie să îndeplineşti cumulativ următoarele condiţii
1. să fi absolvent, cursant, elev, părinte, cadru didactic, cadru auxiliar, nedidactic - şcoală, grădiniţă nr. 162
2. să fii original/ă în exprimare în limitele bunului simţ (impus de şcoală şi/sau grădiniţă)
3. să postezi cel puţin un comentariu şi/sau să-ţi exprimi părerea scris cu ajutorul e-urilor, verbal prin comunicare directă cu profesorii, respectiv, persoana de contact Diana C.
4. să participi prin implicare directă la oricare dintre acţiunile propuse pe blog şi/sau să demonstrezi cu poze implicarea în activităţi cu caracter şcolar.
5. să dovedeşti măcar o dată în viaţă utilitatea lipirii unor cunoştinţe la cunoştinţele proprii care să te fi ajutat să fi ceva sau să fi cineva, să fi original, cu alte cuvinte să fi OM.
Membrii cu caracter dovedit la Campania lansată şi relansată în anul şcolar 2009-2010 au avut ca rezultate directe şi conexe:
1. selecţionarea în vederea publicării unei reviste a şcolii şi grădiniţei
2.constituirea "primei şi niciodată nu ultimei şanse" în demonstrarea originlităţii, particularităţilor instituţiilor publice şcoala şi grădiniţa 162
Membrii cu caracter dovedit la Campania lansată în anul şcolar 2010-2011 îşi dovedesc utilitatea prin participare astfel:
- ştiu despre ce vorbesc prin lipirea cunoştinţelor între ele ca şi legăturile de sânge: ele nu se pierd, nu se înstrăinează de tine şi se recunosc şi mai ales în situaţii de criză.
- ştiu să-şi adapteze cunoştinţele la nou şi la vechi pentru a înţelege, cunoaşte, a şti că în lume nu eşti singur şi respecţi şi te respecţi prin valoarea cunoştinţelor tale
- constituirea unei N+1 şanse de a fi egal în atitudine, cunoştinţe, respect, reuşită la orice judecată a sinelui în faţa celorlalţi membrii ai Campaniei sau a ta însăţi/însuţi
Membrii cu caracter dovedit la Campania lansată în anul şcolar 2011-2012 îşi dovedesc utilitatea prin participare astfel:
1. sunt cuminţi, aşezaţi şi cu bun-simţ când vorbesc despre cu şi cadrele didactice, didactice-auxiliare, nedidactice şi/sau persoanele care participă la viaţa şcolii
2. sunt capabili de a-şi demonstra caracterul unic, irepetabil prin acţiuni ce le pun în valoare calităţile şi îi ajută să-şi înţeleagă defectele
3. defectele devin calităţile celorlalţi şi calităţile devin defectele celorlalţi
4. sunt integralişti în fiecare semestru sau îşi îmbunăţăţesc stilul pentru a deveni integralişti
5. sunt membrii ai comunităţii sau ai comisiilor comunităţii sau ai organigramei externe şi interne care susţin promovarea şi acceptarea campaniei A N+1 ŞANSĂ NO COPY, NO PASTE
6. cunosc ce înseamnă copy ce înseamnă paste şi încearcă înlocuirea celor două cuvinte cu semnificaţia românească de copiere şi alipire, astfel încât să se păstreze tradiţiile copierii prin alipire doar şi numai a cunoştinţelor nu şi a prietenilor sau prieteniilor
Neparticiparea la Campanie atrage după sine desfiinţarea ei şi 0 şanse de a dovedi utilitatea grupului de taste "Ctrl+V".
Vă mulţumim că aţi avut răbdare chiar şi doar să citiţi regulamentul de participare.
Tot aceeaşi şcoală şi grădiniţă lansa Campania "A N+1 ŞANSĂ CTRL+V", sau "Învăţarea fără frontiere prin lipirea cunoştinţelor - teorie şi practică la şcoală, grădiniţă şi societate" în anul şcolar 2010-2011.
Tot aceeaşi şcoală şi grădiniţă lansa Campania "A N+1 ŞANSĂ PENTRU O ZI, UN SEMESTRU, UN AN, TOATĂ VIAŢA", sau "Învăţămîntul ideal versus învăţământul clasic" în anul şcolar 2011-2012.
Pentru a fi membru trebuie să îndeplineşti cumulativ următoarele condiţii
1. să fi absolvent, cursant, elev, părinte, cadru didactic, cadru auxiliar, nedidactic - şcoală, grădiniţă nr. 162
2. să fii original/ă în exprimare în limitele bunului simţ (impus de şcoală şi/sau grădiniţă)
3. să postezi cel puţin un comentariu şi/sau să-ţi exprimi părerea scris cu ajutorul e-urilor, verbal prin comunicare directă cu profesorii, respectiv, persoana de contact Diana C.
4. să participi prin implicare directă la oricare dintre acţiunile propuse pe blog şi/sau să demonstrezi cu poze implicarea în activităţi cu caracter şcolar.
5. să dovedeşti măcar o dată în viaţă utilitatea lipirii unor cunoştinţe la cunoştinţele proprii care să te fi ajutat să fi ceva sau să fi cineva, să fi original, cu alte cuvinte să fi OM.
Membrii cu caracter dovedit la Campania lansată şi relansată în anul şcolar 2009-2010 au avut ca rezultate directe şi conexe:
1. selecţionarea în vederea publicării unei reviste a şcolii şi grădiniţei
2.constituirea "primei şi niciodată nu ultimei şanse" în demonstrarea originlităţii, particularităţilor instituţiilor publice şcoala şi grădiniţa 162
Membrii cu caracter dovedit la Campania lansată în anul şcolar 2010-2011 îşi dovedesc utilitatea prin participare astfel:
- ştiu despre ce vorbesc prin lipirea cunoştinţelor între ele ca şi legăturile de sânge: ele nu se pierd, nu se înstrăinează de tine şi se recunosc şi mai ales în situaţii de criză.
- ştiu să-şi adapteze cunoştinţele la nou şi la vechi pentru a înţelege, cunoaşte, a şti că în lume nu eşti singur şi respecţi şi te respecţi prin valoarea cunoştinţelor tale
- constituirea unei N+1 şanse de a fi egal în atitudine, cunoştinţe, respect, reuşită la orice judecată a sinelui în faţa celorlalţi membrii ai Campaniei sau a ta însăţi/însuţi
Membrii cu caracter dovedit la Campania lansată în anul şcolar 2011-2012 îşi dovedesc utilitatea prin participare astfel:
1. sunt cuminţi, aşezaţi şi cu bun-simţ când vorbesc despre cu şi cadrele didactice, didactice-auxiliare, nedidactice şi/sau persoanele care participă la viaţa şcolii
2. sunt capabili de a-şi demonstra caracterul unic, irepetabil prin acţiuni ce le pun în valoare calităţile şi îi ajută să-şi înţeleagă defectele
3. defectele devin calităţile celorlalţi şi calităţile devin defectele celorlalţi
4. sunt integralişti în fiecare semestru sau îşi îmbunăţăţesc stilul pentru a deveni integralişti
5. sunt membrii ai comunităţii sau ai comisiilor comunităţii sau ai organigramei externe şi interne care susţin promovarea şi acceptarea campaniei A N+1 ŞANSĂ NO COPY, NO PASTE
6. cunosc ce înseamnă copy ce înseamnă paste şi încearcă înlocuirea celor două cuvinte cu semnificaţia românească de copiere şi alipire, astfel încât să se păstreze tradiţiile copierii prin alipire doar şi numai a cunoştinţelor nu şi a prietenilor sau prieteniilor
Neparticiparea la Campanie atrage după sine desfiinţarea ei şi 0 şanse de a dovedi utilitatea grupului de taste "Ctrl+V".
Vă mulţumim că aţi avut răbdare chiar şi doar să citiţi regulamentul de participare.
Linkuri utile
- http://cnilcb.ro
- http://ec.europa.eu/youreurope/index_ro.html>Informatii pentru cetateni
- http://europa.eu/euinyourcountry/
- http://ismb.edu.ro
- http://onlineelectricguitarlesson.com/
- http://savethechildren.net/romania/.../a_doua_sansa.pdf
- http://www.anph.ro
- http://www.ccd-bucuresti.org/
- http://www.colegiul-tehnic-material-rulant.ro
- http://www.copii.ro
- http://www.crucearosie.ro
- http://www.doneazasange.ro
- http://www.edu.ro
- http://www.edu.ro/index.php?module=articles&func=&catid=492
- http://www.enotreeday.net/
- http://www.informarehpv.ro/
- http://www.is1.ro
- http://www.ismb.ro
- http://www.mie.ro
- http://www.musicforreief.ning.com
- http://www.nasa.gov
- http://www.salvaticopiii.ro
- http://www.scoaladebani.ro/
- http://www.sfatulmedicului.ro
- http://www.sigurantapentrutoti.ro
- http://www.totilascoala.ro
- http://www.unicef.org/
Programul "A doua şansă"
Despre programul
"A doua şansă"
Detalii importante
Se pot obţine
A. cu ajutorul acestui link
savethechildren.net/romania/.../a_doua_sansa.pdf
B. contactând şcoala noastră, la instituţia noastră derulându-se un astfel de program
"A doua şansă"
Detalii importante
Se pot obţine
A. cu ajutorul acestui link
savethechildren.net/romania/.../a_doua_sansa.pdf
B. contactând şcoala noastră, la instituţia noastră derulându-se un astfel de program
Anul 2010-Anul biodiversităţii
Reguli fără frontiere
Respectarea naturii este ca şi respectul de sine şi/sau respectul faţă de ceilalţi o regulă fără frontiere.
Regula anului 2010 este încurajarea respectului prin promovarea biodiversităţii ca sursă esenţială a existenţei umane.
Campania "A N+1 ŞANSĂ, NO COPY, NO PASTE" susţine necesitatea respectării şi integrării biodiversităţii ca patrimoniu al intregii umanităţii şi nu a fiecărei naţiuni în parte.
Respectarea naturii este ca şi respectul de sine şi/sau respectul faţă de ceilalţi o regulă fără frontiere.
Regula anului 2010 este încurajarea respectului prin promovarea biodiversităţii ca sursă esenţială a existenţei umane.
Campania "A N+1 ŞANSĂ, NO COPY, NO PASTE" susţine necesitatea respectării şi integrării biodiversităţii ca patrimoniu al intregii umanităţii şi nu a fiecărei naţiuni în parte.
Vă mai amintiţi...
Despre noi şi mândria noastră de locuitori giuleşteni cu ora, ziua şi/sau permanenţi
Bun venit pe blogul şcolii cu clasele I-VIII nr. 162!
NU vrem să puneţi comentarii, dar recomandăm acest lucru spre binele dumneavoastră.
DE CE
1. Facilitează comunicarea dintre dumneavoastră şi instituţiile publice, şcoala şi grădiniţa
2. Răspunde nevoii de integrare în "spaţiul electronic" de tipul învăţare permanentă prin mijloace moderne de comunicare
3. S-a menţionat cumva şi termenul de gratuitate a "spaţiului electronic de tipul blog"?
4. Alte motive (spaţiu restrâns, fiind un mesaj de bun-venit)
În speranţa că vom avea cât mai multe comentarii (le acceptăm doar pe cele corect scrise şi care nu conţin cuvinte care aduc prejudiciu imaginii şcolii), vă mulţumim pentru timpul acordat fie şi destinat doar citirii acestui mesaj.
Şcoala şi gradiniţa îşi propune şi prin intermediul BLOGULUI, iniţierea şi promovarea unei campanii susţinute de tipul "A N+1 ŞANSĂ NO COPY, NO PASTE" sau "Învăţarea continuă-teorie şi practică la şcoală, grădiniţă şi în societate".
Blogul se construieşte şi se actualizează zilnic.
El cuprinde informaţii legate de şcoală şi grădiniţă ca o comunitate distinctă în cadrul comunităţii locale şi a comunităţii externe cu care instituţia noastră se află în contact direct şi indirect .
El poate fi accesat de oricine, aparţinând comunităţilor menţionate anterior.
El a fost conceput ca o modalitate de iniţiere, consolidare, perfecţionare şi popularizare a tehnicilor noi şi moderne de comunicare în special în rândul celor ce urmează cursurile la şcoala noastră.
În septembrie 2006 şcoala a fuzionat cu Grădiniţa nr. 186.
În urma acestei fuziuni formele de învăţământ urmate în cadrul unitaţii noastre sunt:
-Învăţământ preşcolar
-Învăţământ primar
-Învăţământ gimnazial
-Învăţământ de tip A doua şansă
Persoana care se ocupă cu crearea şi popularizarea blogului (Diana Chelmuş) îşi cere scuze pentru micile greşeli apărute la postările efectuate până acum.
Blogul are un caracter informativ şi de jurnal al unei zile clasice de lucru la sediul unităţilor aparţinând de Şcoala cu clasele I-VIII nr. 162.
Sunt incluse şi soluţii de criză, dar fără participarea şi implicarea celor direct interesaţi, fie şi doar prin adăugarea de comentarii, blogul şcoala 162 nu va mai putea fi considerat un mijloc de comunicare.
DE CE
1. Facilitează comunicarea dintre dumneavoastră şi instituţiile publice, şcoala şi grădiniţa
2. Răspunde nevoii de integrare în "spaţiul electronic" de tipul învăţare permanentă prin mijloace moderne de comunicare
3. S-a menţionat cumva şi termenul de gratuitate a "spaţiului electronic de tipul blog"?
4. Alte motive (spaţiu restrâns, fiind un mesaj de bun-venit)
În speranţa că vom avea cât mai multe comentarii (le acceptăm doar pe cele corect scrise şi care nu conţin cuvinte care aduc prejudiciu imaginii şcolii), vă mulţumim pentru timpul acordat fie şi destinat doar citirii acestui mesaj.
Şcoala şi gradiniţa îşi propune şi prin intermediul BLOGULUI, iniţierea şi promovarea unei campanii susţinute de tipul "A N+1 ŞANSĂ NO COPY, NO PASTE" sau "Învăţarea continuă-teorie şi practică la şcoală, grădiniţă şi în societate".
Blogul se construieşte şi se actualizează zilnic.
El cuprinde informaţii legate de şcoală şi grădiniţă ca o comunitate distinctă în cadrul comunităţii locale şi a comunităţii externe cu care instituţia noastră se află în contact direct şi indirect .
El poate fi accesat de oricine, aparţinând comunităţilor menţionate anterior.
El a fost conceput ca o modalitate de iniţiere, consolidare, perfecţionare şi popularizare a tehnicilor noi şi moderne de comunicare în special în rândul celor ce urmează cursurile la şcoala noastră.
În septembrie 2006 şcoala a fuzionat cu Grădiniţa nr. 186.
În urma acestei fuziuni formele de învăţământ urmate în cadrul unitaţii noastre sunt:
-Învăţământ preşcolar
-Învăţământ primar
-Învăţământ gimnazial
-Învăţământ de tip A doua şansă
Persoana care se ocupă cu crearea şi popularizarea blogului (Diana Chelmuş) îşi cere scuze pentru micile greşeli apărute la postările efectuate până acum.
Blogul are un caracter informativ şi de jurnal al unei zile clasice de lucru la sediul unităţilor aparţinând de Şcoala cu clasele I-VIII nr. 162.
Sunt incluse şi soluţii de criză, dar fără participarea şi implicarea celor direct interesaţi, fie şi doar prin adăugarea de comentarii, blogul şcoala 162 nu va mai putea fi considerat un mijloc de comunicare.
Comentarii
Comentariile se pot adauga astfel:
Pasul 1. se apasă pe cuvântul "comentarii" situat, în cazul acestui blog în casuţa albă de la finalul fiecărei postări.
Apare căsuţa Trimiteţi comentariul
Pasul 2. se scrie textul comentariului în interiorul căsuţei albe în cazul acestui blog.
Pasul 3. Se verifică corectitudinea comentariului prin apăsarea butonului "previzualizaţi"
Pasul 4. Se apasă pe butonul corespunzător pentru renunţarea la postare, X, situat în partea dreaptă sus a ferestrei
sau
Pasul 4. Se apasă pe butonul corespunzător "Postaţi un comentariu"
Comentariile sunt utile:
1.pentru a asigura comunicarea prin mijloace moderne între diferitele structuri ce alcătuiesc organigrama internă şi externă a instituţiilor noastre
2. pentru a asigura comunicarea prin mijloace moderne între diferitele comunităţi ce intră în contact direct sau/şi indirect cu instituţiile noastre (numiţi în continuare "beneficiarii blogului")
3. pentru a fi modificat şi personalizat blogul în funcţie de preferinţele majorităţii beneficiarilor prin exprimarea fără discriminare a părerilor de bine sau de rău relativ la aspectul scris sau grafic al blogului.
Pasul 1. se apasă pe cuvântul "comentarii" situat, în cazul acestui blog în casuţa albă de la finalul fiecărei postări.
Apare căsuţa Trimiteţi comentariul
Pasul 2. se scrie textul comentariului în interiorul căsuţei albe în cazul acestui blog.
Pasul 3. Se verifică corectitudinea comentariului prin apăsarea butonului "previzualizaţi"
Pasul 4. Se apasă pe butonul corespunzător pentru renunţarea la postare, X, situat în partea dreaptă sus a ferestrei
sau
Pasul 4. Se apasă pe butonul corespunzător "Postaţi un comentariu"
Comentariile sunt utile:
1.pentru a asigura comunicarea prin mijloace moderne între diferitele structuri ce alcătuiesc organigrama internă şi externă a instituţiilor noastre
2. pentru a asigura comunicarea prin mijloace moderne între diferitele comunităţi ce intră în contact direct sau/şi indirect cu instituţiile noastre (numiţi în continuare "beneficiarii blogului")
3. pentru a fi modificat şi personalizat blogul în funcţie de preferinţele majorităţii beneficiarilor prin exprimarea fără discriminare a părerilor de bine sau de rău relativ la aspectul scris sau grafic al blogului.
Şcoala cu clasele I-VIII nr. 162 şi Grădiniţa nr.162 (fostă 186)
"Să te schimbi şi să te schimbi în bine sunt două lucruri diferite." (Proverb german)
"Instruirea minţii este la fel de necesară ca hrana pentru corp." Marcus Tullius Cicero
"Chiar şi cea mai înţeleaptă minte mai are ceva de învăţat." George Santayana
"Mens sana in corpore sano (Juvenal) - Minte sănătoasă în corp sănătos. "(mişcare=viaţă)
"Este capabil cel care are încredere că este capabil" (Buddha)
"Avantajele e-urilor"
"Necesitatea trecerii la utilizarea eficientă a "e-urilor" din viaţa cotidiană reprezintă o provocare întrun mediu dinamic şi eficient ca secretariatul unei şcolii.
Menţinând traiectoria ascendentă a şcolii şi grădiniţei prin amenajare şi/sau participare la viaţa activă (spre exemplu, practicarea cu succes a sporturilor preferate de elevii şcolii în principal), secretariatul nu a rămas mai prejos.
Concluzii:
Simplitate în utilizarea e-urilor (e-ul reprezentând unitatea externalizării informaţiei prin mail, messenger, g-mail, blog, etc.)
Simplitate în comunicare
Un proces continuu de cunoaştere şi îndeplinire a aşteptărilor celor implicaţi direct şi/sau indirect în procesul de învăţământ
Şi altele
Comentariile dumneavoastră asupra activităţii noastre chiar şi/sau cea de la secretariat prin utilizarea unuia dintre e-urile subliniate ne ajută să optimizăm serviciul pe care îl oferim (prin serviciu se înţelege procesul de învăţământ, respectiv mijloace de contactare a reprezentanţilor organigramei interne)
Vă rugăm să apelaţi cu toată încrederea şi la mijloacele moderne pentru a putea răspunde la întrebarea:
Ce am putea face pentru a fi siguri că aşteptările dumneavoastră vor fi satisfăcute în viitorul cel mai apropiat cu putinţă" (Diana C.)
"Instruirea minţii este la fel de necesară ca hrana pentru corp." Marcus Tullius Cicero
"Chiar şi cea mai înţeleaptă minte mai are ceva de învăţat." George Santayana
"Mens sana in corpore sano (Juvenal) - Minte sănătoasă în corp sănătos. "(mişcare=viaţă)
"Este capabil cel care are încredere că este capabil" (Buddha)
"Avantajele e-urilor"
"Necesitatea trecerii la utilizarea eficientă a "e-urilor" din viaţa cotidiană reprezintă o provocare întrun mediu dinamic şi eficient ca secretariatul unei şcolii.
Menţinând traiectoria ascendentă a şcolii şi grădiniţei prin amenajare şi/sau participare la viaţa activă (spre exemplu, practicarea cu succes a sporturilor preferate de elevii şcolii în principal), secretariatul nu a rămas mai prejos.
Concluzii:
Simplitate în utilizarea e-urilor (e-ul reprezentând unitatea externalizării informaţiei prin mail, messenger, g-mail, blog, etc.)
Simplitate în comunicare
Un proces continuu de cunoaştere şi îndeplinire a aşteptărilor celor implicaţi direct şi/sau indirect în procesul de învăţământ
Şi altele
Comentariile dumneavoastră asupra activităţii noastre chiar şi/sau cea de la secretariat prin utilizarea unuia dintre e-urile subliniate ne ajută să optimizăm serviciul pe care îl oferim (prin serviciu se înţelege procesul de învăţământ, respectiv mijloace de contactare a reprezentanţilor organigramei interne)
Vă rugăm să apelaţi cu toată încrederea şi la mijloacele moderne pentru a putea răspunde la întrebarea:
Ce am putea face pentru a fi siguri că aşteptările dumneavoastră vor fi satisfăcute în viitorul cel mai apropiat cu putinţă" (Diana C.)
Despre prietenie fără frontiere
Ştiaţi că sau aţi aflat că....
Mihai Eminescu a fost prieten bun cu Ion Creangă şi/sau invers... Ion Creangă a fost prieten cu Mihai Eminescu.
Priviţi în jur ...
De câte astfel de prietenii celebre vă aduceţi aminte şi de ce...
Care credeţi că au fost motivele pentru care prietenia unor OAMENI ca Mihai Eminescu şi Ion Creangă n-a avut frontiere rămânând în cărţi ca o poveste...
Mihai Eminescu a fost prieten bun cu Ion Creangă şi/sau invers... Ion Creangă a fost prieten cu Mihai Eminescu.
Priviţi în jur ...
De câte astfel de prietenii celebre vă aduceţi aminte şi de ce...
Care credeţi că au fost motivele pentru care prietenia unor OAMENI ca Mihai Eminescu şi Ion Creangă n-a avut frontiere rămânând în cărţi ca o poveste...
Şcoala 162-căutări pe internet+cu care ne mândrim
Faceți căutări pe acest blog
Bibliografie literară clasele I-IV
- "Amintiri din copilărie" - Ion Creangă
- "Balade vesele şi triste"- George Topârceanu
- "Din lumea celor care nu cuvântă" - Emil Gârleanu
- "Fram, ursul polar" - Cezar Petrescu
- "Neghiniţă" - Barbu Ştefănescu Delavrancea
Bibliografie literară- clasele V-VIII
- "Amintiri din copilărie"-Ion Creangă
- "La vulturi!"- Gala Galaction
- "Mara"- Ioan Slavici
- "Momente şi schiţe"- I.L.Caragiale
- "Poezii"- Mihai Eminescu
Bibliografie "Educaţie pentru sănătate" (V-VIII)-profesor coordonator opţional Birnberg Carmen
- "Manual de educaţie pentru sănătate"- Shapiro Susan, Flaharty-Zonis C.
- "Noţiuni fundamentale de igienă"-vol.I- Poll N., Şerban Adriana
- "Sănătatea mediului ambiant "- Vlaicu Brigitha
Bibliografie "Matematică distractivă"
-profesori coordonatori
Vlăduţu Camelia şi Sicu Carmen
- "Construcţii cu rigla şi compasul"-Ioan Dăncilă
- "Matematică distractivă"-Ioan Dăncilă
- "Matematică şi perspicacitate"-Gheorghe Radu, Aurel Badea, Maria Radu, Constanţa Badea
- "Paleoaritmetică şi alte probleme de logică"-Dan Lăzărescu, clasele V-VIII





Create your personalized message here!



Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu