Folositi bibliotecile
Ce stiti sau ar trebui sa stiti cand ...
1. Solutii la problemele legate de ...
2. Solutii la problemele legate de ...
3. Solutii la problemele legate de ...
Dati cateva exemple si va veti simti datori sa urmariti evolutia bilbiotecilor din cartierul vostru sau chiar din apropiere sau chiar din departarea apropiata voua sau dumneavoastra.
Stiati ca,
dansul, dansa sunt de fapt pronume personale si nu de politete?
Stiati ca,
bibliotecile britanice mai importante ofera informatii comerciale baza despre diverse firme?
Stiati ca,
Carlo Collodi (autorul lui Pinocchio), pseudonimul lui Carlo Lorenzini (1826-1890), a inceput inca din tinerete sa colaboreze la diverse ziare si reviste?
Stiati ca,
Lewis Carroli, pe numele adevarat Charles Lutwidge-Dodgson (1832-1898) (autorul lui Alice in Tara Minunilor), a fost profesor de matematica la Universitatea Oxford, a facut cercetari paralele in medicina, a fost pasionat de teatru, arta fotografica si de sporturi?
Si, mai stiati ca?
De cand cu internetul, in cazul in care nu suparati pe cineva critici rau, rau, rau cu informatia, informatia publicata poate dura pana la sfarsitul... sa zicem... vietii autorului unui blog...
Teoretic ar trebui sa reziste si dupa, dar oricum mai mult, si teoretic si practic decat sa zicem informatia stocata pe un alt mediu de stocare (din diverse motive).
Si teoretic si practic orice carte, in cazul in care nu supara pe cineva dintre cei care ii sunt critici, va rezista chiar si dupa publicarea informatiei din ea, mai mult decat viata autorului sau autoarei(indiferent care i-ar fi numele sau pseudonimul).
D.C. și E.I. vă invită să comentați și să vă alăturați astfel celor care cuvântă nu fără folos!
Regulament participare
Şcoala şi gradiniţa relansa Campania "A N+1 ŞANSĂ NO COPY, NO PASTE" sau "Învăţarea continuă-teorie şi practică la şcoală, grădiniţă şi în societate" în anul şcolar 2009-2010.
Tot aceeaşi şcoală şi grădiniţă lansa Campania "A N+1 ŞANSĂ CTRL+V", sau "Învăţarea fără frontiere prin lipirea cunoştinţelor - teorie şi practică la şcoală, grădiniţă şi societate" în anul şcolar 2010-2011.
Tot aceeaşi şcoală şi grădiniţă lansa Campania "A N+1 ŞANSĂ PENTRU O ZI, UN SEMESTRU, UN AN, TOATĂ VIAŢA", sau "Învăţămîntul ideal versus învăţământul clasic" în anul şcolar 2011-2012.
Pentru a fi membru trebuie să îndeplineşti cumulativ următoarele condiţii
1. să fi absolvent, cursant, elev, părinte, cadru didactic, cadru auxiliar, nedidactic - şcoală, grădiniţă nr. 162
2. să fii original/ă în exprimare în limitele bunului simţ (impus de şcoală şi/sau grădiniţă)
3. să postezi cel puţin un comentariu şi/sau să-ţi exprimi părerea scris cu ajutorul e-urilor, verbal prin comunicare directă cu profesorii, respectiv, persoana de contact Diana C.
4. să participi prin implicare directă la oricare dintre acţiunile propuse pe blog şi/sau să demonstrezi cu poze implicarea în activităţi cu caracter şcolar.
5. să dovedeşti măcar o dată în viaţă utilitatea lipirii unor cunoştinţe la cunoştinţele proprii care să te fi ajutat să fi ceva sau să fi cineva, să fi original, cu alte cuvinte să fi OM.
Membrii cu caracter dovedit la Campania lansată şi relansată în anul şcolar 2009-2010 au avut ca rezultate directe şi conexe:
1. selecţionarea în vederea publicării unei reviste a şcolii şi grădiniţei
2.constituirea "primei şi niciodată nu ultimei şanse" în demonstrarea originlităţii, particularităţilor instituţiilor publice şcoala şi grădiniţa 162
Membrii cu caracter dovedit la Campania lansată în anul şcolar 2010-2011 îşi dovedesc utilitatea prin participare astfel:
- ştiu despre ce vorbesc prin lipirea cunoştinţelor între ele ca şi legăturile de sânge: ele nu se pierd, nu se înstrăinează de tine şi se recunosc şi mai ales în situaţii de criză.
- ştiu să-şi adapteze cunoştinţele la nou şi la vechi pentru a înţelege, cunoaşte, a şti că în lume nu eşti singur şi respecţi şi te respecţi prin valoarea cunoştinţelor tale
- constituirea unei N+1 şanse de a fi egal în atitudine, cunoştinţe, respect, reuşită la orice judecată a sinelui în faţa celorlalţi membrii ai Campaniei sau a ta însăţi/însuţi
Membrii cu caracter dovedit la Campania lansată în anul şcolar 2011-2012 îşi dovedesc utilitatea prin participare astfel:
1. sunt cuminţi, aşezaţi şi cu bun-simţ când vorbesc despre cu şi cadrele didactice, didactice-auxiliare, nedidactice şi/sau persoanele care participă la viaţa şcolii
2. sunt capabili de a-şi demonstra caracterul unic, irepetabil prin acţiuni ce le pun în valoare calităţile şi îi ajută să-şi înţeleagă defectele
3. defectele devin calităţile celorlalţi şi calităţile devin defectele celorlalţi
4. sunt integralişti în fiecare semestru sau îşi îmbunăţăţesc stilul pentru a deveni integralişti
5. sunt membrii ai comunităţii sau ai comisiilor comunităţii sau ai organigramei externe şi interne care susţin promovarea şi acceptarea campaniei A N+1 ŞANSĂ NO COPY, NO PASTE
6. cunosc ce înseamnă copy ce înseamnă paste şi încearcă înlocuirea celor două cuvinte cu semnificaţia românească de copiere şi alipire, astfel încât să se păstreze tradiţiile copierii prin alipire doar şi numai a cunoştinţelor nu şi a prietenilor sau prieteniilor
Neparticiparea la Campanie atrage după sine desfiinţarea ei şi 0 şanse de a dovedi utilitatea grupului de taste "Ctrl+V".
Vă mulţumim că aţi avut răbdare chiar şi doar să citiţi regulamentul de participare.
Anul 2010-Anul biodiversităţii
Reguli fără frontiere
Respectarea naturii este ca şi respectul de sine şi/sau respectul faţă de ceilalţi o regulă fără frontiere.
Regula anului 2010 este încurajarea respectului prin promovarea biodiversităţii ca sursă esenţială a existenţei umane.
Campania "A N+1 ŞANSĂ, NO COPY, NO PASTE" susţine necesitatea respectării şi integrării biodiversităţii ca patrimoniu al intregii umanităţii şi nu a fiecărei naţiuni în parte.
Bun venit pe blogul şcolii cu clasele I-VIII nr. 162!
NU vrem să puneţi comentarii, dar recomandăm acest lucru spre binele dumneavoastră.
DE CE
1. Facilitează comunicarea dintre dumneavoastră şi instituţiile publice, şcoala şi grădiniţa
2. Răspunde nevoii de integrare în "spaţiul electronic" de tipul învăţare permanentă prin mijloace moderne de comunicare
3. S-a menţionat cumva şi termenul de gratuitate a "spaţiului electronic de tipul blog"?
4. Alte motive (spaţiu restrâns, fiind un mesaj de bun-venit)
În speranţa că vom avea cât mai multe comentarii (le acceptăm doar pe cele corect scrise şi care nu conţin cuvinte care aduc prejudiciu imaginii şcolii), vă mulţumim pentru timpul acordat fie şi destinat doar citirii acestui mesaj.
Şcoala şi gradiniţa îşi propune şi prin intermediul BLOGULUI, iniţierea şi promovarea unei campanii susţinute de tipul "A N+1 ŞANSĂ NO COPY, NO PASTE" sau "Învăţarea continuă-teorie şi practică la şcoală, grădiniţă şi în societate".
Blogul se construieşte şi se actualizează zilnic.
El cuprinde informaţii legate de şcoală şi grădiniţă ca o comunitate distinctă în cadrul comunităţii locale şi a comunităţii externe cu care instituţia noastră se află în contact direct şi indirect .
El poate fi accesat de oricine, aparţinând comunităţilor menţionate anterior.
El a fost conceput ca o modalitate de iniţiere, consolidare, perfecţionare şi popularizare a tehnicilor noi şi moderne de comunicare în special în rândul celor ce urmează cursurile la şcoala noastră.
În septembrie 2006 şcoala a fuzionat cu Grădiniţa nr. 186.
În urma acestei fuziuni formele de învăţământ urmate în cadrul unitaţii noastre sunt:
-Învăţământ preşcolar
-Învăţământ primar
-Învăţământ gimnazial
-Învăţământ de tip A doua şansă
Persoana care se ocupă cu crearea şi popularizarea blogului (Diana Chelmuş) îşi cere scuze pentru micile greşeli apărute la postările efectuate până acum.
Blogul are un caracter informativ şi de jurnal al unei zile clasice de lucru la sediul unităţilor aparţinând de Şcoala cu clasele I-VIII nr. 162.
Sunt incluse şi soluţii de criză, dar fără participarea şi implicarea celor direct interesaţi, fie şi doar prin adăugarea de comentarii, blogul şcoala 162 nu va mai putea fi considerat un mijloc de comunicare.
Comentarii
Comentariile se pot adauga astfel:
Pasul 1. se apasă pe cuvântul "comentarii" situat, în cazul acestui blog în casuţa albă de la finalul fiecărei postări.
Apare căsuţa Trimiteţi comentariul
Pasul 2. se scrie textul comentariului în interiorul căsuţei albe în cazul acestui blog.
Pasul 3. Se verifică corectitudinea comentariului prin apăsarea butonului "previzualizaţi"
Pasul 4. Se apasă pe butonul corespunzător pentru renunţarea la postare, X, situat în partea dreaptă sus a ferestrei
sau
Pasul 4. Se apasă pe butonul corespunzător "Postaţi un comentariu"
Comentariile sunt utile:
1.pentru a asigura comunicarea prin mijloace moderne între diferitele structuri ce alcătuiesc organigrama internă şi externă a instituţiilor noastre
2. pentru a asigura comunicarea prin mijloace moderne între diferitele comunităţi ce intră în contact direct sau/şi indirect cu instituţiile noastre (numiţi în continuare "beneficiarii blogului")
3. pentru a fi modificat şi personalizat blogul în funcţie de preferinţele majorităţii beneficiarilor prin exprimarea fără discriminare a părerilor de bine sau de rău relativ la aspectul scris sau grafic al blogului.
Despre prietenie fără frontiere
Ştiaţi că sau aţi aflat că....
Mihai Eminescu a fost prieten bun cu Ion Creangă şi/sau invers... Ion Creangă a fost prieten cu Mihai Eminescu.
Priviţi în jur ...
De câte astfel de prietenii celebre vă aduceţi aminte şi de ce...
Care credeţi că au fost motivele pentru care prietenia unor OAMENI ca Mihai Eminescu şi Ion Creangă n-a avut frontiere rămânând în cărţi ca o poveste...
Faceți căutări pe acest blog
Bibliografie literară clasele I-IV
- "Amintiri din copilărie" - Ion Creangă
- "Balade vesele şi triste"- George Topârceanu
- "Din lumea celor care nu cuvântă" - Emil Gârleanu
- "Fram, ursul polar" - Cezar Petrescu
- "Neghiniţă" - Barbu Ştefănescu Delavrancea
Bibliografie literară- clasele V-VIII
- "Amintiri din copilărie"-Ion Creangă
- "La vulturi!"- Gala Galaction
- "Mara"- Ioan Slavici
- "Momente şi schiţe"- I.L.Caragiale
- "Poezii"- Mihai Eminescu
Bibliografie "Educaţie pentru sănătate" (V-VIII)-profesor coordonator opţional Birnberg Carmen
- "Manual de educaţie pentru sănătate"- Shapiro Susan, Flaharty-Zonis C.
- "Noţiuni fundamentale de igienă"-vol.I- Poll N., Şerban Adriana
- "Sănătatea mediului ambiant "- Vlaicu Brigitha
Bibliografie "Matematică distractivă"
-profesori coordonatori
Vlăduţu Camelia şi Sicu Carmen
- "Construcţii cu rigla şi compasul"-Ioan Dăncilă
- "Matematică distractivă"-Ioan Dăncilă
- "Matematică şi perspicacitate"-Gheorghe Radu, Aurel Badea, Maria Radu, Constanţa Badea
- "Paleoaritmetică şi alte probleme de logică"-Dan Lăzărescu, clasele V-VIII
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu